godmorgon

godmorgon! nu har jag precis duschat och ska snart göra mig lite smått i ordning. ingen stress tro jag!
eftersom putte och dem kommer och hämta mig sen! inte vet jag när men kommer dem det gör dem.
ska vara där till torsdag! sen åker jag hem, så åker jag tillbaka på fredag igen! hmmm kul!:)
och mysigt!!


förlåt för igår patrik! det kändes som att jag inte räkte till!
vf logga du bara ut utan att säga " jag älskar dig"
elelr du kanske inte gör det längre...

jag logga in igen och han är utloggad och jag ser det.
fyfan vad jag blev ledsen.
jag satt och skrev en hel bok till honom om hur mkt jag älskar honom!
eller aa nästa! och då säger du att jag inte älskar dig längre..
puhu det va tungt att höra. men jo det gör jag! mer än någonting
annat.
och jag hoppas du förstår det hjärtat mitt! jag älskar dig<3

nu ska jag dra! vi hörs senare
pussar:)
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0