hejhej!

förlåt om det blev lite dålig uppadetering i går vilket det blev ja! haha. så ful jag är.
iaf, hade bara mys kväll med patrik så hade ändå inget att skriva om så, what ever! ;)
vi laddade ner några filmer och kollade på dem! sov hos honom från tisdag till idag!
han åkte och klippte sig kl 8 i morse, och jag fick ligga kvar och sova. fyfan vad läskigt de
va att ligga där sj i mörkret! så van att alltid vakna upp jämte honom. tillslut kl halv 10 hör
jag dunkanden på övervåning då min älskling kom hem! och kröp ner jämte mig och ville sova.
men då kunde jag inte somna om. så jag gick upp och lekte med hundarna.
så fick han sova i en halv timme!:) haha så taskig jag är! men jag älskar han ändå super mkt!
 
I mon är det NYÅR! kuuul! mys. får vara med älskling och bästa vän och några till vänner! wiie.
hihi! pussa patrik på 12 slaget oxååå! finns inget bättre än att pussa honom! hihi.

iaf nu ska jag snacka med babe på msn och ba chilla lite.
snart lägga i hårinpackning och ansiktsmask!:) daaamn i feel good! nanana.

gonatt sötisar!
och ha en härlig kväll i mon!
pussar :)

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0