stan med älskling & lillasyster

hejsan! var i stan i dag med älskling och lillasyster! mycket trevligt!
hade iaf kul! shoppade mktmktmkt! eftersom det är rea på allt nu typ!

köpte 8 tröjor, parfym och lite annat smått! ;)
nu har jag och lilllasyster duschat och bastat och ätit igen! haha!
iaf, i mon ska jag till putte, ska gå till honom eftersom pappa
jobbar. 1 mil ska jag gå! bra motion! ;) det gillar jag!
hoppas alla haft en rolig julafton och bra kommer få en bra
nyår, vilket jag kanske inte kommer få! eftesom jag har ingenstans
att vara, ska iaf vara med putte och felix  tro jag! ngnstnas kommer vi
iaf om vi inte är här!

vi hörs sen eller kanske i mon!
pussar =)
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0