till min kärlek

eftersom jag inte varit så aktiv den senaste tiden så tänkte jag berätta hur bra, underbar och världens bästa pojkvän jag har!

Jag kommer alltid älska dig och jag kommer alltid vara där för dig,
Du är mitt allt och varje ord jag säger är sant.
jag är alltid glad när jag är med dig.
Jag lovar dig att du är i mitt hjärta, och du är där för att stanna.
Jag har aldrig känt på detta sätt innan.
jag lovar hela mitt liv handlar om dig och mig,
Jag försöker att göra dig lycklig, jag hoppas att du ser de!
det är du, du är den ända för mig,du är den ända som förstår mig, därför jag älskar dig! snälla lämna mig inte, gå inte i väg! för jag älskar dig mer än vad ord kan säga!
Det är bara inför dig som jag kan vara den jag är
jag kan vara mig själv, utan nått besvär.
en stor förklaring sitter jag o skriver
Hål i hjärtat hål i själen hål i alla våra stunder,
utan dig vid min sida så kommer jag gå under.
Du vet vad jag känner o du vet vad jag vill,
jag kommer alltid finnas här för dig så säg bara till
om du behöver mig så vet du vart du hittar mig,
längst ner på livets skala, där jag älskar dig
för det du är, du kom till mig som en ängel
jag hoppas att du fattar att allt jag gör är för dig,
jag vet att jag kan göra dig, lycklig för alltid
om du bara ger mig chansen så kommer jag stå brevid
i alla svåra stunder, i alla hemska dar
bara för din skull för att du ska må bra
en enda chans att visa dig äkta kärlek,
jag skiter i tårar, sår och svek.
Du hjälpte mig att tro på mig själv o jag börja inse,
att du är värd mest i världen o du måste fatta det..
Tycker om dig otroligt mycket.
Du är snäll, du bryr dig och du är så omtänksam.
När jag är ledsen så får du mig på andra tankar, bara genom att finnas
till och genom att prata med mig.
jag ska sluta älska dig
När en stum man säger till en döv kille
Att en blind person såg en förlamad kvinna
Gå på havet.
utan dig skulle jag aldrig klara mig, du är allt för mig,
hela mitt liv handlar om dig, det är dig jag älskar och ingen annan!
du är världens bästa pojkvän, opch jag kommer aldrig lämbna dig,
även om du tro det! förlorar jag dig vet jag inte vad jag gör, jooo!
jag ta livet av mig! du är allt för mig, allt jag har! och du är så jävla underbar!
kan inte förså att jag har världens bästa kille.
Om det ngn gång skulle ta slut mellan oss, så lovar jag att det
aldrig skulle vara jag! FÖR JAG SVIKER DIG ALDRIG!!!!
om det någon gång skulle hända oss något, så vet du att jag älskar dig oavsett vad som än kommer hända! jag tycker om dig så sjukt jävla mkt så det finns fan inte, JAG KAN FAN INTE FÖRKLARA, du är det bästa som någonsin har hänt mig, och utan dig är jag itne hel, jag klarar mig seriöst inte utan dig, jag har aldrig mått så här sjukt jävla bra när jag har varit tsm med ngn, du gör mig bara mer och mer lycklig och mer och mer glad för varje dag som går, det är du som får mig att orka gå till skolan varje dag för att jag bara gå dit för att få träffa dig och få upp mina betyg, det är du som fått mig att orka bygga upp allt ingen sedan allt va skit, och sedan allt va bra sen första gången, varje dag lyser du upp min dag till det bästa någonsin! jag älskar dig verkligen av hela mitt hjärta älskling! du förstår inte hur stor min kärlek är till dig, jag kan alltid vara mig själv när jag är med dig! jag vill bara ge hela mitt liv till dig! du är så underbar så det går inte beskriva. jag älskar dig putte.
ingen annan får mig känna som du får mig
ingen annan håller hårt om mitt hjärta som du.
ingen annan får mig önska nått annat än att de e du och jag föralltid
korta ord bli långa när jag säger att jag älskar dig
för allting som du är o du tog mig på fötter igen
tre ord o jag faller direkt, du o jag det bästa som har hänt.
du är stjärnan som föll, ifrån himlen ner till jorden
utan dig vore jag bara en av miljoner.
det är svårt att förklara när ord inte räcker till
kan inte ge dig allt du önskar men du vet att jag vill.
jag tror ingen förstår, det vi delar tillsammans
när vi är med varandra, känns som tiden stannar
du hjälpte mig upp och tog tillbaka min glädje
trodde aldrig att kärlek kunde kännas såhär rätt
du är allt som jag nånsin velat ha
varje andetag med dig känns så underbart
jag säger så mycket men, detta är sant.
första ögonkastet, det var kärlek redan då
du har gett mig ett nytt liv och någonting att tro på
vi ska vara dom som klarar allting tillsammans
och har jag dig vid sidan skiter jag i allt annat.
Om livet rasar ner och om ingen finns till hands så kan jag lova dig
att finnas där för dig. jag kan förlora allt annat bara jag har dig.
Men jag finner ingen bättre människa
än dig , du är de vackraste gud skapat och jag älskar fan dig .
Tillsammans hand i hand ska vi vandra genom livet .
förlorar jag dig tar jag livet av mig.
jag älskar dig så otroligt mkt!!
du förstår inte, det gå inte beskriva min kärlek till dig, för det skulle ta flera tusen år för mig! jag tycker om dig, du betyder för mig, jag sakna dig, och jag älskar dig! du är det bästa som har hänt mig på dem senaste 10 åren! jag vill alltid vara med dig, för jag klarar mig inte utan dig! vet fan seriöst inte vad jag gör om du försvinner! även om man säger det nu, så vet man ju ALDRIG vad som händer längre fram, antingen så är det ngt som händer, eller så tappar någon känslorna! men jag, jag har aldrig varit någon sån person som sviker mina löften, när jag väl börjat älska någon av hela mitt hjärta så slutar jag aldrig älska den! jag ska älska dig tills döden skiljer oss åt! och om du inte känner detsamma senare i livet så kommer jag försvinna. älskar dig! ♥

jag älskar dig patrik! <3
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0