åhh :@

blir förbannad av att allt ba stängs ner när man har skrivit klar allt!:@
hehe. sorry! men bli ju fän arg! ja, jag vaknade som sagt kl tio i 3 idag!
eftersom jag va upp t halv 4 i går natt. måste verkligen vända på dygnet
idag! eftesom pappa kommer och hämtar mig kl 10 halv 11 i mon på morgonen!
för jag ska på min fotbolls träning;) älskar fotboll!!!!!
fundera på att gå ut och gå en runda nu innan det blir pizza i kväll!
skulle varit fett skönt! hehe. blir nog en kebab-skink pizza, halva-halva! hhihi
nej nu ska jag dra mig lite.
ha det så bra
ps, glöm inte skriva frågor i frågestunden!:D
kolla rubriken där nere, frågestund del 2!
skulle va bra om ni frågade alla frågor i samma
inlägg så jag slipper titta tillbaka och allt!
tack!
puss
1 kommentarer
Postat av: lovisa

sv: tack så jättemkt sötnos:)

2010-08-21 @ 17:37:38
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0