hif = seger

va och kollade på min kompis match innan, med lisa, linn och emmy!;) dem låg under med 1-0 men dem tog segern i slutet med 2-1 eller 3-1!;) sjukt bra spelat killar! nu är jag hemma, har precis duschat och nu kollar jag fortet!!
love it, längtar t kenza, foki och paow är med! ngn som vet om dessie är med? ^^ hehe. hade varit fett kul
nu ska jag snart sova, när fortet är slut! ;) i mon ska man upp tidigt igen -.- skolan va jätte fin!
åh som att gå i en helt ny skola. hehe.
men nu ska jag titta vidare på datan!
så vi hörs i mon efterskolan!
puss&kram
2 kommentarer
Postat av: cicci<3

varsegod :D vad ska du göra idagdå? :)

2010-08-24 @ 07:54:31
URL: http://ciccs.blogg.se/
Postat av: cicci<3

okej :D ja med!

lycka till :D ! berätta hure gick, men vilket lag spelar du i ? :P jag spelar oxå fotboll :)

2010-08-24 @ 16:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0