just you. nobody else

_____________________________________________________________________
Jag är så trött på att vara här, med alla mina barnsliga rädslor.
Din närvaro dröjer sig kvar här och det kommer inte lämna mig ifred.
Dessa sår kommer aldrig läka, denna smärta är alldeles för verklig
Det är bara för mycket tid att inte kunna radera.
När du grät, skulle jag torka alla dina tårar
När du skulle skrika, skulle jag kämpa bort alla dina rädslor
Och jag höll din hand genom alla dessa år..
Du brukade fängsla mig med din resonating ljus
Nu är jag bunden av det liv du har kvar
Ditt ansikte det förföljer mina drömmar.
Din röst den jagade bort allt i från mig.
Jag har försökt så hårt för att intala mig själv att du är borta
Men även om du fortfarande är med mig, så har jag varit ensam hela tiden! 
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0