living in america

okej. jag har rätt många besökare varje dag! men jag vill gärna att ni kommentera oxå! rätt kul att få
en eller två kommentarer sådär någon gång! förlåt om jag inte har uppdaterat,.men det är för att jag
inte har hunnit, har varit på fotbollsläger hela helgen! och det har varit väldigt tråkigt tycker jag!
bara längtade efter att få komma hem! gissa vad jag fick av min kära pappa när jag kom hem?!
en moped. jätte fin tycker jag! visste redan vilken jag skulle få, och när. men när pappa hade släppt av mig
på lägret i gislaved, så skulle han hämta moppen efter de. men inte fan visste jag de. han hade ett släp på bilen, jag bara, va ska du har släpet till, han ba ska bara hämta lite grejer! jag ba aha. att jg inte tänkte på att han skulle hämta moppen då. -.- trög lr? han hade sagt att han skulle hämta den på lördagen, men det blev torsdagen!
och den går super bra. wihooo! :)
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0