ohhh sory

ohjfan! gud vad dåligt jag har uppdaterat! förlåt sötisar.
nu ska jag börja skriva varje dag.. lovar jag!!
hihihi! vet ni vad jag vill ha..... åh vad gott! hIHI
okej, igår, va jag lisa linn,jossan,emmy hos jossan och käkade och hade kul!
sen stack vi till putte i hylte, lisa, emmy,jossan åkte hem tidigare, sen kom olle med sin fina cykel,
sen hade jag o linn ingen skjuts så olle skjutsadee mig och linn på en jävla cykel . fatta ni hur ont jag har haft i mina ben! inte haft någon känsel alls i dem! igår trillade jag ihop precis när jag hoppade av cyklen, seriöst!
och i dag på matchen mot bor , så hade jag så ont i mina ben så kände dem knappt, likadant nu!
iaf, nu7 sitter jag och myser med min urgulliga söta katt, fy så himla go han är!
hm, har inget att berätta alls!!
ELLER JO, JAG HAR EN HEMLIS!:o
- and i think im in love!
nu ska jag nog mysa framför en film i lungn och ro med min keliga katt, och prata med en gullig
liten sötis! hihi.
hejdå så länge.
puss
1 kommentarer
Postat av: maria

jag älskar dig hjärtat<333333333333333333

2010-08-16 @ 01:53:12
URL: http://maarrebbarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0