push push baby

heeeeeeeej blöggen! fyfan vad du har saknat mig!!!!
åh shiet har inte kunnat blogga alsl något eftersom jag har
varit o campat i varberg, och internet har krånglat. ena sek funkar de
och andra sek funkar det inte alls -.- suck! jävla camping intenet.
iaf, kul har jag och linn haft! super kul, vi har varit i stan i varberg och
shoppat upp alla våra pengar -.- haha. få skylla mig sj, men vasd har man pengar t?!
juste. jag hittar inte min mobil sladd, fetta med! har jätte mkt videos, och bilder på
mobilen som jag ska lägga in här. men aa, det går ju inte förens jag hittar sladden.
bläääh!! iaf, jag kan ju visa mina kläder jag har köpt, eller aa, köpte inte så mkt kläder
men lite! kolla på bilderna nedan för.
nu ska jag basta så vi hörs vväll i mon eller något sådant!
pusspuss.
man ser inte så mkt, eftersom jag va tvungen att ta med laptopen!
- gina tricot. 50 kr.
linne!
gina tricot. 50 kr.
väska.
gina tricot. 50 kr.
solbrillor. 30 kr.
och en fotlänk man inte ser så mkt av.
själva länken kostade 25 kr. och nyckelknippan 15 kr.
och nu har jag inga pengar kvar!:( haha.
ska ner och basta nu så vi hörs senare!
puss
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0