sorry

åååhhh förlåt mig!:(:( så ledsen!!
men har inte kunnat blogga eller har inte kunnat sitta vid datan ngnting nu på en dag!:(
för det krånglade med internet!!! bajsinternet. hatar det! igår hände ingenting alls,
jo, att alla våra kanaler bara försvann på tv och sen att inte internet funkade, och att
det typ va storm i natt eller vad säger ni!? blir man inte lack när det blir så?
jo som fan! har varit o spelat match, inte på tal om den för den gick åt helvete.
nu har jag ätit lite sådär! och i mon ska jag t ullared med lisa och linn! HIHI puss.
sen på kvällen sticker jag till putte, love you! sen på lördag sticker jag nog diiiit igen
på kvällen för han ska på match i h-stad på eftermiddagen! blä, få jag typ gå upp vid 10!:(
hehe.
jaja, nog om det.
nu ska jag kolla min bilddagbok! säkert 1000 inlagda bilder där jag ska titta på! hehe.
har det så bra, så hörs vi!
pusss & kram!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0