svaren på frågestunden.

1. varför börjarde du blogga? När jag började blogga visste jag inte varför, men eftersom jag föllt paow, kisse, dessie och alla dem här storbloggarna så verkade det jätte kul! i början va det lite tråkigt, svårt att få till sig läsare, men nu är det jätte roligt! här kan man tex. skriva ut sina känslor, hur man tänker och tycker och vad man gör på vardagen, få tips och skriva ut från andra bloggare!;)
2. hur många läsare har du per dag? jadu, det är olika  från dag till dag! oftast upp till 50 per dag eller något sånt! inte så många men aa!
3. kan du göra header? haha nej det kan jag inte! ingen aning om hur man gör.
4. har någon gång varit riktigt jävla förbannad på mig? / jonna - haha nej det har jag inte jonna!
5. skulle du fortsätta vara kompis med mig om jag va lebb? haha, ja det skulle jag nog, men det skulle kännas lite konstigt! eftesom jag sj inte är det ;)
6. är det ngn du verkligen hatar? vem isf? nej jag har inte riktigt någon sådär, men tycker illa om vissa!
men det skriver jag inte ut här. det är liksom lite privat oxå;)
7. vem är den du kan lita på mest? just nu, så är det nog, lisa eller linn! <3
8. vem/vilka är snyggast i din släkt? haha det är nog min storasyster carolina! :)
9. hur gjorde du din header? haha, det är inte jag som har gjort den, det är en kompis som heter julia!
10. kommer du snart eller? / frida - ohja, så fort jag har tid så kommer jag till dig gumman! ;)
11. när började du blogga? hm, någon gång i maj!;) men har haft blogg tidigare, men tog bort den av ngn anledning!
12. har du några syskon? ja jag har tre st. en lillasyster som heter madeleine 11 år, en storasyster som heter emma 18 år, och en t storasyster som heter carolina som fyller 21 på julafton!;) o två plast syskon! ida & ville.
13. du har navel piercing va? japp det har jag!:)
slut på frågestunden! kommer nog fler sånna ngn gång!=)
puss
min storasyster carolina!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0