svaren på frågestunden!

1. hur lång är du? - jag är 152 ungefär! hehe
2. om du hade fått välja och pierca dig i ansiktet, vart skulle de va då? - antingen i underläppen på höger sidan eller över läppen/kinden!
3. långt eller kort hår? blont eller brunett? - långt helt klart, ljusbruk, mörkbrun!
4. vilka bloggar läser du? - hmm, dessies.se , paow.se, fokis.se, hugorosas.se, kissies, o liinncarlsson.blogg.se o massa andra! isabellströmberg eller vad hon heter oxå!;)
5. är du nöjd med din kropp? - ja, man ska inte tycka illa om sin kropp!
6. hur länge ha ditt längsta förhållande varat? - i ett år och 2 månader ungefär!
gillade du han mycket? - ja jätte mycket! han va det bästa jag hade!
det sägs alltid att de är en som älskar mer än vd den andra gör i ett förhållande, va det du eller din kille som gjorde det? - de va nog jag! han i vissa tillfällen!  
hur mycke tyckte du om honom? - mer än allt.
vill du gifta dig? - ja det är klart, men inte just nu! hehe
kan inte du göra videoinlägg? - haha jo, kanske jag kan göra! men hinner nästan aldrig.
7. har du haft sex? eller några andra sexualiteter? - hm neh jag har inte haft sex, men aa andra sexualiteter har väll hänt!:o haha!
8. har du kille? - ja, det kan man säga!
9. vem är din absolut bästa vän? - lisa och linn!
10. vad för tre saker skulle du ta med dig t en öde ö? - data, en kompis och mat!
11. gjorde det ont att ta hål i navlen? - neh det kändes inte! och det kan jag lova! ;)
förlorade matchen i dag! fyfan avd arg jag blev. cicci undrade vilket lag jfag spelade i, jo jag splear i LL-2005/landerydsgoif! hehe. du kna inte vet vart det ligger, eftersom det är en liten by i småland!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0