hm

jao, sitter hos mamma som jag har fått träffa efter två veckor. schteek!
snart ska jag gå upp och lägga mig och kolla på film, efter allt slit och mer slit,
så behöver jagh faktiskt sova ganska tidigt i dag, för i mon ska jag upp och springa!
jobbigt, men aa! måste, eftesom inte fotbollen börjar förens nästan vecka och den kan jah
inte vara med på för jag är i varberg, och sen efter det åker jag och mina två kompisar på
fotbollsläger i gislaved! hmm. få se hur det går, har gått med på alla dem andra,
men så trög som jag va så hoppade jag av på det sista lägret, annars hade jag kanske
varit med i smålandslaget nu -.- hehe! dumma maggie, det får du aldrig mer göra om.
lovar du?! JA! hehe.
men som sagt! vi hörs i mon.
godnatt, puss och kram!




bjuder på denna extremt fula bilden! ;)
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0