i want you to want me

jag är inte den typen för att få mitt hjärta krossat.
För att jag adlrig lämnade mitt hjärta öppet, 
det gör ont varje gång, när man ska säga hejdå.
och innerst inne drunkar mina tårar, utan att du ser de.
Denna gång var annorlunda 
Kändes som om jag bara var ett offer 
Och det skär mig som en kniv.
men oavsett såg du aldrig mig gråta. 
Kanske därför jag är ledsen att se oss isär
Hur hamnade jag här med dig? det vet jag fan inte.
och jag ville inte ta mer förväl eller något sånt mer. 
vad jag trodde va att du älskade mig, 
men sen visade det sig att du sa det ändå. 
jag kan inte göra något längre, 
och bästa sättet är att säga att jag måste gå vidare..
om livet bara kunde va 1000000 gånger så enklare
då hade jag varit världens lyckligaste människa.
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0