jävligt dålig uppdatering!

tja!
förlåt om jag inte har bloggat på länge. okej på flera år kanske! hehe.
men det finns anldeningar till de, och det är för att jag aldrig hinner, jag har mycket
att göra på dagarna, tränar, umgås med kompisar, umgås med min lillasyster och familjen,
och en andra del anlednignar! ja, kan ju berätta lite vad som hänt det senaste veckor/dagarna,
för en eller två veckor sedan, va jag och familjen och min kompis lisa på liseberg hela dan!
sjukt kul va det, tog tyvärr inga bilder eftersom kameran kan blir snodd, och tänker inte lägga bort
7000 på en kamera som jag fick för 1 år sedan! och eftersom det är en system kamera!
ja, för några veckor sedan va jag i skrea i Falkenberg med min underbara vän linn! det va sjukt kul,
vi va där i 5 dagar och det va verkligen awesome! hihi. träffade även två söta killar från tranemo där,
lite tråkigt att vi hade sätt dem få förbi oss, och kollat på oss på stranden och campingen men sen träffade
vi dem inte förens på sista dagen, eftersom vi träffade dem vid 11 tiden på kvällen, så tänkte vi smyga ut en liten
stund när vi hade gått och lagt oss, så träffade vi dem en stund! och de va väldigt trevligt, stog och skrattade,
pratade och jag o linn rev sönder en hel rosbuske! he-he. ja, jag har nog haft fullt upp,
sen har jag varit med bästis oxå! varit i stan och gått runt där lite och haft kul! :) jag älskar mina vänner!
nu eftersom jag inte har bloggat så värst mycket så tänkte jag lägga in lite bilder på hur det har sätt ut och så!
titta och kolla! en bild säger mer en tusen ord! <3
min älskade morfar, som jag inte träffat på 6 år nu! saknar dig, inte så lätt att träffas när du bor i Finland! men jag kommer snart och hälsa på, det kan du ge dig fan på! 86 år nu! måste hinna träffa dig innan de är försent, för det kan de vara vilken dag som helst! jag älskar dig <3
morfar, du fattar inte hur mycket jag saknar dig! även om jag bara
träffat dig 1 gång så saknar jag dig bara mer! tråkigt att mamma och dem
är och hälsa på dig nu och inte jag! lite synd att inte jag kunde följa med!
har inte träffat dig på 6 år nu så inte konstigt att jag saknar dig så mycke
som jag gör i dag! du ser mycket friskare och gladare ut just nu, än vad
du va när vi va där sist! hoppas allt är bra med dig, och jag kommer snart
och hälsa på dig, tro det eller ej! snart kan det ju vara försent, så måste!
jag älskar dig underbara morfar! <3
ja, det tar fan 100000 år att ladda upp bilder med systemkameran!
så det blir bara två bilder! hoppas det duger! puss så hörs vi i mon!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0