min sommarlista innan skolan

vette fan vad  den kostar, 199kr elr något åt de hållet! fin
till tights och ett svart linne, och mina converse!;)
____________________________________________________________________________________________
push up bh! as fin. 59.50 alltså 60 kr;) hehe
________________________________________________________________________________________
pyjamas! eller nått sånt;)
__________________________________________________________________________________________
skor st. 35-36!
_________________________________________________________________________________________
FINA
________________________________________________________________________________________
leggins
_________________________________________________________________________________________
love!
________________________________________________________________________________________
mjukisbyxa
________________________________________________________________________________________
tröja på gina tricot + ett par jätte fina byxor till!
nu vill jag shoppa! -.- det ksa jag göra på söndag nästa vecka med linn!!!
hoppas alla haft en super dag. det har iaf jag!
1 kommentarer
Postat av: frida

sv: mke niceeee, själv? saknar dig också ! <3

2010-07-27 @ 17:11:59
URL: http://fridaett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0