min stora kärlek

någon som sätt filmen, min stora kärlek?! faktiskt rätt bra.
handlar om en kille som bli hypnotiserad i en hiss,
så han bara ser tjejers innersta, och inte yttre,
så han träffar massor av tjejer som är skit feta och fula!
sen när hans kompisar ska träffa dem tror dem inte han har
blivit helt jävla klok! haha. men aa, ni kanske inte fattar så mycke
men aa!
och fy halleda vad jag har ont i min mage och mina armar och ben
och i mina bröst?! hahah. har aldrgi haft ont i dem för att jag har tränat.
anledningen till de kanske är för att jag sprang en runda i går, simmade,
styrke tränade, och spelade wii! så ja. inte så kontsitgt. hehe.
nu ska jag nog sova. eftersom jag ska upp 11 i mon!
för jag ska hem till pappa, ska till hylte och handla lite stuff med lille linn!
godnatt alla små bloggläsare, pusspuss.




få en ful bild oxå! tagen för några månader sedan, i vintras tror jag!
natti
2 kommentarer
Postat av: Anonym

Sjukt fin blogg du har! :) tänkte bara säga att jag precis har börjat blogga och skulle vilja ha lite fler läsare så tänkte fråga dig vad du vill att jag ska skriva om för att du ska vilja följa min blogg?! :)

ha en bra dag, kram

2010-08-01 @ 01:32:12
URL: http://nadiaabenamer.blogg.se/
Postat av: maria

älskar din blogg!

och shit vad du är lik din syster på bilden!:O:Dhaha<333333

2010-08-01 @ 11:50:27
URL: http://maarrebbarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0