puuuh

det är 18 grader ute och jag tycker inte ens det är varmt! hehe.
vad har jag gjort i dag? vaknade för 2 timmar sedan!
gick ut med hunden, lagat mat och snart kommer linn! stek.
ingen aning om vad vi ska hitta på, slå upp voddler och kolla skräck?
bada i poolen? ja, jag har faktiskt ingen aning.
denna dagen är seg. fast aa, klockan är redan halv 4, och om jag hade
gått i skolan nu, så hade jag slutat nu! hehe. men tur det, för jag har ju sommarlov!
juste, kollat resor till grekland eller kanariöarna! fyfan vad gött!
vet inte vilkket det bli ännu eller när det blir. men någon gång
blir det väll, hoppas jag!
ja, jag har inget intressant att säga! så jag säger väll byeeeeee!
puss
2 kommentarer
Postat av: moa

nice :) det är bra med mig, har mkt på G :) vad händer till veckan då sötnos?

2010-07-18 @ 20:05:39
URL: http://mmooah.blogg.se/
Postat av: moa

okejokej :) jag ska nog bara ta det lugnt faktiskt :)

2010-07-20 @ 13:09:07
URL: http://mmooah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0