skärshult & goa vänner

hm. vaknade halv 2. skulle göra mat, men eftersom vi skulle grilla så pallade jag inte det, och jag vet inte hur man gör! okej så svårt kanske det inte är! sen cyklade jag lisa, linn och erik till skärshult och bastade och badade o lite så. härligt! nu har jag kommit hem, min data funkar inte så får sitta vid den lilla mina laptopen! nej men de är stek.
Om en stund ska jag ut och springa hade jag tänkt! måste göra det. annars ser jag ut som paris hilton fast 5 gånger så fetare. eller nått i den stilen.
så vi hörs om en stund! efter att jag har sprungit, bastat, badat, (poolen) duschat, och käkat;)
hoppas alla haft en super bra dag. för det har jag.
pusspuss
;)
1 kommentarer
Postat av: maria

jag älskar dig finis!<3333

2010-07-26 @ 19:47:48
URL: http://maarrebbarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0