turturtur

vaknade vid 1 tiden idag hos linn, keka frukost, sen skulle hon keka mat hos sin famo.
så jag stack hem och hämtade lite saker, sen cyklade jag till linn igen, så cyklade vi t
skärshult!;) stek, hade inte med oss något o bada i eftersom vi inte ksulle bada, men blev
att vi gjorde det ändå, och nakna oxå! hahah 5 minuter efter att vi hade gått upp kom det
4 st dig, vi hade en jävla tur, bara det att linn stog naken och visade rumpan! HAHAH.
sen mötte vi kajsa, satt och snackade en liten stund, sen stack hon, och då stack vi med!
hmm. och nu är jag hemma! ska ut och springa snarty, sen ska jag styrke träna lite!
stek på det.
ja, nu ska jag städa mitt rum, eftersom min lillasyster och hennes kompis, satt här inne,
vid min data -.-
aa. hejdå!
vi hörs senare.
puss
älskar dig
1 kommentarer
Postat av: linn carlsson

jag hade faktist handduk runt mig :O hihi <3

2010-07-24 @ 16:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0