23 juni 2010!

hej alla fans! haha jag bara skojar.
först vill jag bara fråga vart solen har tagit vägen?!:o
halleda, det skulle ju bli fint väder hela veckan!
idag har jag typ bara varit hos mamma? eller ja,
lika mkt hos pappa faktiskt!
storasyster Carolina kom och hälsade på idag!
mycket trevligt, sedan åkte jag och lillasyster med
henne hem! eller aa hon körde hem oss till dad!
ja, linda har varit här sen i eftermiddags, pappas tjej!
snart måste jag sova för i mon ska jag upp tidigt,
kl 12 ska jag t hylte och handla med linda och madde!
handla mat och allt sånt onyttigt till kvällen för då ska
vi fira midsommar hos linn och dem! (Y) najs som satan!
På själva midsommar dagen ska jag till landeryd med
familjen, och fira med familjerna erlandsson och gedda!
hm, vad händer nu? tvtvtv! sex and the ciittyyy, i love it!
nu ska jag kolla på film och sova! godnatt alla sötisar!
puss&kram
/magdalena
1 kommentarer
Postat av: moa

tack så mycket tjejen! :) allt bra med dig?

2010-06-24 @ 20:24:57
URL: http://mmooah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0