förlåt

man måste alltid säga förlåt.

för att allt ska bli bra när det hänt något.

även om man inte orsakat det som hänt.

för den personen som själv har förstört

klarar inte av att säga just det lilla ordet.

- för att den inte våga erkänna att det är

ens egna fel. man vågar inte stå för det man

säger och gör! ist för att säga just det ordet

börjar dem klaga på den personen som inte

har gjort ett jävla skit..bara försökt bry sig.

jo men tjena, allt blir lix fel, så fort man börja

bry sig. vad är problemet!

men okej. du kan sitta där i din ensamhet och bara

tycka synd om dig själv.. för snart förlorar du mig

oxå! om det är de du vill så kan du säga det.

för ingenting känns bra just nu.

jag tar bara emot en jävla massa skit hela tiden.

saker jag inte ens orsakat blir mitt problem.

allt känns som sitt egna fel! allt!

- så har det varit i över 1 år nu..

vad mer ska jag göra?

förlåt ännu en gång,

men vad mer ska jag göra..?

ge dig frukost på sängen?

säga att jag älskar dig 10000 gånger

för att du ska bli nöjd och förstå?

nej. nu räcker det. för jag orkar inte

bry mig ett jävla skit snart..

du vet vad du sa till mig. men jag

vet inte om det funkar så längre..

du har fått chanser.

men dem chanserna har du kastat bort.

och du har sårat mig så många gånger

att jag har tappat räkningen.. förlåt

1 kommentarer
Postat av: frida

saknar dig också fisunge!!!<3<3<3

2010-06-15 @ 14:07:22
URL: http://fridaett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0