godnatt

nu är klockan 01.32 och jag måste sova. annars sover jag bara bort hela dagen i mon, vilket jag itne vill om det blir fint väder! annars kan jag gott göra de:) haha! idag? vad har hänt i dag? glömt ifall det är idag jag åkte till mamma eller om det va igår? haha, nej nu när jag tänekr efter så va de faktiskt idag! mys! är det tisdag i dag eller onsdag? jo det är tisdag! haha, fyfan, man tappar både datum dag och månader nu på sommarlovet! vet iaf att det är juni? haha, om jag inte minns fel! hehe! idag har jag bara varit ute, tro jag? mamma kom o hämtade mig vid 12 tiden, åkte t korvkiosken i ss och käkade en snabbis, sen äta glass! mums filibaba! hihi, sen vidare hem. har varit vid sjön och badat med både madde, ida och ville, kryllade av spindlar både stora och små, sen träffade vi på världens största spindel jag har sätt i hela sverige! fyfan:o har aldrig någonsin sätt en så stor spindel in live, haha! seriöst den va nog lika stor som en golfboll, ingen sån benig spindel utan en riktigt fet spindel, med feta ben och jätte stor tjock svart kul mage! uu ryser så fort jag tänker på de. men vattnet var varmt, men vågade knappt bada, för det va verligen en stor spindelarme´där nere! haha usch!
sedan upp och sola på gården, blev verkligen neger på bara 15 minuter:o men färg går bort väldigt snabbs så bestämde mig för att sola solarium i en 30 minuter oxå!;) skönt!
och jag har världens bästa filmtips om ni ska se en super film! dear john, fyfan! bästa filmen jag har sätt.
loveeeeeeeeeeeeee<3
men som sagt, det här inlägget tog mi 6 minuter att skriva, och tiden bara rullar! nu måste jag sova.
för det är faktiskt en dag i morgon oxå!
godnatt, så hörs vi i mon!
puss&kram
/magdalena
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0