grattis alla studenter

grattis alla studenter!
men mest grattis till min kusin pontus, petra och sabina! =)
haha! ja hoppas eran dag har varit bra och att den fortsätter så.
bara luggit och kollat på film och myyyys i soffan!
skulle egentligen till linn i dag, men blev inte så!
för det gick inte för hennnes mamma, iaf i mon ska jag till henne
kl halv 9 på morgonen! -.- buhu! ska fixa allt till brännbollstuneringen
som är i mon kl 10!;) lägger in bilder i mon på hur vi kommer se ut!
nu är jag trött, och ska nog duscha!
sen ska jag kolla lite tv.. och sova!
hoppas alla fina studenter haft en bra och få
en bra framtid!:) hihi. och alla andra oxå förståss!
puss&kram!
/magdalena



du är en äkta vän! jag sviker dig aldrig!
jag älskar dig mer än någonting annat.
utan dig är jag ingenting. fyfan vad
bra du är! finns inte en jävel som du!
jag lovar och svär. skulle göra allt
för dig! allt.. tack för att du finns!
2 kommentarer
Postat av: maria taipaleenmäki

va fint skrivit <3

2010-06-12 @ 13:34:01
URL: http://maarrebbarre.blogg.se/
Postat av: Petra

TACK SÅ MYCKET :D Dagen var heeelt underbar!! :D

Hoppas allt är bra med dej! <3

2010-06-13 @ 12:27:33
URL: http://wellingtons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0