hell yeah

vaknade för en halv timme sedan! somnade runt halv 1 igår kan jag gissa på! och min lillasyster somnade flera gånger i min säng efter att få ha väcka henne! men ja, tillslut fick hon sova där jämte mig. vi låg nämligen och kollade på en film som heter dumpad! en riktigt bra film. sen slocknade jag! Vaknade av att pappa kom in med
en hylla som ska sättas upp i mitt rum! så jag kan ställa alla mina priser på den. fotbollspriser då, ni vet kanske inte
att jag är typ kung på fotboll? Hahah! skojar ba. nejnej! men nu är typ hela huset städat, för att pappas nya tjej ska komma hit! uuuhh.. linda säpälle eller hur hon stavas! jävligt snäll är hon iaf! och jag älskar henne redan!
linn kommer hit sen oxå! så ska vi cykla till hylte och hyra film och köpa godis! sen ska jag lämna en sak hos pontus oxå! så edt är vad jag har planerat idag!(y) så ikväll blir det väll bara mys med godis och film och sånt däraaa..
tänkte springa en runda nu oxå! ja det ska jag fan göra.
måste chilaa
hejdå!
puss&kram
/magdalena
DAGENS LÅT!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0