how to save a life

DAGENS LÅT: how to save a life - The Fray
älskar låten!
ska försöka vara mer aktiv här!
men just har jag bara så sjukt mkt att tänka på..
bloggen har inte ens någon design! det ska jag fixa i dag..
eller aa frida ska göra det! kanon..
sommarlovet har väll varit sådär än så länge..
har varit regnigt och tråkigt nu i 2 dagar! annars
har det varit hur fint väder som helst..
tänkte att jag skulle sticka ut och cykla eller springa en runda nu!
hmm.. känner på mig att det kommer börja regna snart, men eftersom
jag är så snabb så tänker jag springa en runda!;) funderar på om jag ska springa upp t
kyrkogården, och kolla t farfars grav.. länge sen jag va där nu!
jo så får det bli!
ajöss, så hörs vi sen!;)
puss&kram
/magdalena
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0