kent och kompani!

hejhej! ja, dagen har varit fett lång,
så har inte orkat skriva här! sorry.
linda jag och madde åkte till hylte och handla massa
gott till idag! japp, åkte sedan till linn och dem med min
familj kl 6 tiden! rolig kväll och tack alla!
och ja vi kom in på utomlandsresor!
he-he, och då startade vi en grupp om att alla tjejer
fick följa med och pappa - kent då!
KENT OCH KOMPANI! haha!
najs att få ha med sin pappa iaf! hih iloveu sååå mycke
pappa! ja! kom hem för en stund sedan!
kl är nu 01.11! och jag är inte ens trött, men jag ska
upp kl 10.30 i mon så jag måste sova nu! för i mon sticker
jag till famo och käkkaar! och sen på kvällen blir det landeryd och
sen fara hem till lilla långaryd igen, festfestfest! NAAAAAAAAAAAJS!
godnatt mina kära vänner!
och har en riktigt go midsommar nu!
många pussar&kramar, ni får lite extra nu eftersom det är sommar ute just nu!
/magdalena
1 kommentarer
Postat av: maria

NAAAJS kommer det bli imon!!<3333

2010-06-25 @ 11:02:00
URL: http://maarrebbarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0