NAKEN

kolla på en film som heter naken, ahaha! någon som har sätt?
den är faktiskt rätt bra, ja. jag kollar inte på den själv. utan med madde
och madde min lillasyster och bäsist!;) haha!
idag har vi varit i gislaved och handlat lite!
och sen har vi renoverat mitt rum hos mamma..
det blev väll helt okej...
och nu väntar jag tills emma ska komma , för jag saknar henne.

jag tänker inte be om ursäkt för något jag inte gjort.

jag tänker inte sitta här och lägga ner min tid på dig.

jag tänker inte förklara för dig hur jävla bra du är.

för du har förändrats så jävla mkt, och jag vet knappt vem du är!

jag tänker inte bry mig ett jävla skit längre. inte ett jävla skit

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0