oh ah samlaget

yeeahh! vårt team funkade ju fan bra! - oh ah samlaget! - alltså vårt team hette det på
brännbollstuneringen idag! tyvärr så gick det ju inte så bra i spelet, men ah!
för bäst utklädsen va ju hela våran grej lixx.. vi är inte här för att vinna, bara för att ha kul!;)
hela laget vann en varsinn biobiljett! vi är så duktiga tjejor!
vad ska jag mer säga, har bara skrattar, och haft kul idag, och det är de som är grejen!
ikväll blir det grillning och tjejkväll med teamet hos lisa! puss på det, och på mina fina vänner!
love you gays!
nu ska jag fixa mig lite! och becca kommer snart så jag får öka! sen cykla vi till linn,
och vidare till lisa!
puss alla underbara vänner.
HEJDÅ!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0