seger

Vaknade runt halv 1 i dag med världens huvudvärk! har aldrgi haft så ont i huvudet förut..äh skojar bara klart jag har! så jävla ont, och man mår ju inte bra heller kan jag ju säga!
följde med min lillasyster och papap i dag för och kolla på när hon spelar match, hon gjrode mål och dem vann med 3-0!:) mkt bra spelat lillan!
sen körde pappa oss till mamma och nu sitter jag här.. så mys här, jag älskar detta huset!!!!
i mon bär det av till lilla byn ullared, ska in på gekås och shoppaaa! haha!
åh halleda vad jag älskar gekåås..
fundera på om jag skulle ta och gå ut en sväng! ja, det ska jag fan med göra!
vi hörs senare.. och nu är sommarn äntligen här igen! och jag hoppas det fortsätter
såhär, för det är så härligt med sommar!
men somsagt, vi hörs senare.
puss&kram
/magdalena
dax att röra på sig lite, just nu ser man ju ut såhär!
he-he!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0