sex and the city.. ?

tjabba tjena hallåå!
jag vill utomlands! fyfan vad härligt det hade varit, kanske till hösten med syskonen och mamma!
i dag har jag bara spelat fotboll med lillasyster, sen har jag tränat på kvällen med laget! najjjs.
i dag kom linda till oss igen! så har nästan suttit och pratat med henne och pappa och madde hela kvällen!
hon är verkligen sjukt snäll! laddade ner 3 filmer igår, Cinderella story, another cinderella story och sex and the city 1! ja, jag trodde de ja, vavava! började med cinderella story, ja trodde de va den filmen med hilary duff, men icke sa nicke, det va den gamla filmen från 1998! okej ,den är oxå bra, men hade helst velat se den lite nyare, sen den andra filmen då, den va ju typ helt fail ju, det va ju ens ingen film! de va ingenting! sen skulle jag kolla sex and the city då! men nte va det 1an, det va 2an:o haha! så jävla bra, itne trodde jag att dem va ute på the piratby redan! men ja de va den, kollade inte på den utan ska vänta md att kolla på den med lisa, jossan, emmy och linn!;) men ja, nu ska jag sova, för i mon ska jag upp vid 11, för mamma kommer och hämta oss!
puss&kram
/magdalena
1 kommentarer
Postat av: maria

jag älskar dig<333333333333

2010-06-22 @ 10:49:38
URL: http://maarrebbarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0