vart tog solen vägen?:(

åh det har varit så sjukt fint väder i 2 veckor nu, och nu ba försvann det.. sol helvete kom fram..
blääää!!!
DET SUGER:
- min sommar startade sjukt bra.. efter några dagar så ba
FUUUUUUUUUUCKKK HELA LIVET!!!!
nu är jag tillbaks på ruta ett. vfn är det här!
jag vill itne vara kvar här längre. hatar det här..
just so sick of it.
*nämner ingenting*
bestämde mig innan för att springa till kyrkogården, men när jag satt
på mig jackan såg jag att det började regna lite smått, så tänkte
äh jag tar cyklen, och cyklade och jag cyklade till kyrkogården..
när jag ba va några hundra meter bort från huset så började det spöregna.
men fy vilken härlig känsla man fick då. det va riktigt gott och cykla i regnet!
satte mig en stund vid farfars grav. åh gud,. sakna dig!:(
gick runt lite var som. gick och satte mig vid minnesplatsen en stund.
har aldrtig tänkt att där kan man sitta i lugn och ro och inte tänka på någonting.
fälla en och annan tår om man känner för det. inte för att jag gjorde det..
men inombords så gör jag de hela tiden.. usch!
tack frida för headen du la in! så snäll du är, kolla in hennes blogg oxå! http://flamingooo.blogg.se..
kolla länkarna, hon finns inlagd där! ;)
nu ska jag duscha!
och sen kolla på tv..
ajöss! :)
puss&kram
/magdalena
1 kommentarer
Postat av: maria

snygg blogg! <333

2010-06-08 @ 22:32:23
URL: http://maarrebbarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0