20 maj

ojdå! här har jag visst inte uppdaterat, asså!? jag som tog tillbaka bloggen för att blogga, okej jag gjorde det för att jag skulle skriva ut mina känslor, när dem strömmar ut ur huvudet! men okej, på en blogg ska man ju skriva lite allt möjligt. jaja! skärpning maggie.
har suttit vid datorn sedan jag slutade skolan ungefär!
har försökt fixa min blogg design, vilket inte går alls bra!
för jag är trög, och jag fattar ingentign! haha.
nu är jag trött och vill bara sova!
ska duscha nu hade jag tänkt, sen blir det nog sängen
för i mon är det upp tidigt igen och spela fotboll med
skollaget i halmstad! fy fasiken vad kul! SLAKTA som alla säger.
wihoo..
näe nu hinner jag itne skriva mera.
hoppas alla haft en bra dag, så ses vi i mon!
pusshej
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0