i will always love you

Det är dig man kan vara sig själv med, det är dig man inte kan beskriva med ord, det är du som
är det där lilla extra, du finns alltid där när man har någonting att säga, du betyder så sjukt mycket
för mig så det går inte förklara, utan dig är jag verkligen inte mig själv, utan dig kan jag inte beskriva
någonting, utan dig har jag ingenting, för då har jag inget speciellt, utan dig kan jag inte vända mig till något
när jag har något att säga, eller bara någon att prata med, utan dig så betyder jag ingenting!
Det skulle ta en evighet för mig att beskriva dig med ord! jag vill att du ska förstå att jag klara
mig inte utan dig, det är du som får mig att må bra, det är du som får mig att le, de är du som
gör min dag till något så himla bra, till något så obeskrivligt! du förstår inte hur mkt jag älskar dig!
JAG ÄLSKAR DIG VERKLIGEN AV HELA MITT HJÄRTA OCH SÅ OTROLIGT MYCKET MER,
DET FINNS INTE EN JÄVEL SOM BETYDER LIKA MYCKET SOM DU GÖR! DU ÄR ALLT FÖR MIG!

___________________________________________________________________________


det ända för mig är du! jag älskar dig pontus <3
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0