it's all about the climb

hej. förlåt för dåligt uppdatering igen! jag hinner inte alltid med att skriva.
men sån tur så är de nt så många som har kollat på min blogg eftersom jag inte
lagt ut den någonstanns, eller så är det vissa som inte vet att jag har gjort en ny!
men nu har jag det, och nu har jag lagt ut den på min msn! så där kan ni kika!
jag vill ha någon som kan göra en bra blogg design!? seriöst,
sitter här med en jävla vit bakgrund och blå text, är jag så
jävla pantad så jag inte ens klara av att göra bloggdesignen även
fast jag kollar på instruktionerna på designadinblogg.se!?
pfffsss.. haha!
iaf så har min dag varit helt underbar!
jag och lisa gick på konfirmation, åkte mest dit för madde&pontus!
och det va kul, men jag kan ju säga att det är så sjukt mkt roligare att
konfimera sig än att sitta och glo i kyrkan i en och en halv timme!
ha-ha! jag har iaf varit glad i dag och det är tanken som räknas!
ja, annars har jag inte gjort mer än att min pappa har grillat lite innan
idag, och spelat lite fotboll har jag oxå gjort! skulle åkt till pontus
om inte han hade haft gäster! blää, ville till honom! saknar dig iaf
min söta lilla koala<3 hihi! hoppas du har haft en bra dag sötis!

ja, nu går vi över till morgondagens planer!
då ska jag spela fotboll men mitt älskade lag, mot
anderstorp! vilket kommer bli sjukt kul!:) hoppas vi vinner,
annars är det bara att ta nya tag! men det skulle vara kul!
matchen börjar ju inte förens vid halv 5, så hinner göra
massa annat på dan, har ingenting bestämt iaf!
hade tänk att ta mig en dusch nu, om det finns varmvatten.
pappa tände innan, men vår panna ta sån tid! -.- inte kul.
jaa! mitt hår har blivit väldigt långt ;)
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0