jag älskar dig pontus


________________________________________________________________________

det går inte beskrvia dig med ord! du är så jävla bra för mig. utan dig är jag ingenting.
jag vill vara din för evigt! jag vill älska dig föralltid! jag vill aldrig förlora dig..
det skulle vara som att förlora allt jag har! du förstår inte hur mkt jag behöver dig för
att överleva. du betyder mer än vad någontign annat gör för mig! du är allt för mig..
och utan dig är jag ingentign!
sen vi började snacka i 7an har jag bara älskat dig mer och mer för varje dag som går!
du betyder så otrolgit mkt för mig så det går inte förklara. jag vill bara skrika så högt
jag kan för att du ska förstå! ja, både du och jag vet att vi har haft våra stunder, men allt
har alltid löst sig och nu är allt bra igen! jag skulle göra vad som helst för dig nu, om du stanna
för alltid! jag älskar dig mest!!!!!<3<3<3
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0