känslor som strömmar.

känns som det var igår
När jag såg ditt ansikte
Du berättade för mig hur stolt du var,
Men jag gick därifrån, Om jag bara visste vad jag vet idag
ooh Jag skulle hålla dig i mina armar
Jag skulle ta bort smärtan, Tack för allt du gjort
Förlåta alla dina misstag och mina. 
Det finns inget jag inte skulle göra, Att höra din röst igen
Ibland vill jag ringa dig,
Men jag vet att du inte kommer att vara där
Åh, jag är ledsen för det här. För allt jag inte kunde göra
att jag faller för dig om och om igen.
Vissa dagar känner jag mig tom.
Men jag kommer inte att erkänna, Ibland vill jag bara att dölja, 
Därför att det är dig jag saknar, Och det är så svårt att säga adjö
När det gäller detta så är det svårt.
Kan du berätta var jag fel? Kan du hjälpa mig att förstå?
Är du stolt över vem jag är? Det finns inget jag inte skulle göra
Att bara ha en chans, Att titta dig i ögonen
Och bara få dig tillbaka. Om jag bara hade en dag
Jag vill tala om hur mycket jag saknat dig, Eftersom du har varit borta.
Det är så utanför linjen, För att försöka vrida tillbaka tiden.

en kille som du är omöjligt att hitta. jag saknar dig, jag älskar dig, det är dig jag
vill dela resten av mitt liv med! du är allt, du är världens bästa, utan dig är jag ingenting!
jag tror inte du förstår att jag försöker..











tre ord, jag älskar dig! <3
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0