skolavslutning

SOMMARLOV SOLEN LYSER SKÖNT, SOMMARLOV GRÄSET ÄR SÅ GRÖNT!!!!
yeeahhhh. äntligen sommarlov, som jag har väntat på i ett helt år nu typ!
usch vad skönt och slippa 8an, men vet inte om jag våga avslöja mina betyg.
haha, jo, 2 vg, 8 ig, och resten g! hur lyckas jag? jag har iaf något att se framemot i
9an! och verkligen något att jobba med, måste få upp mina betyg annars får jag gå
på iv i hylte i ett helt år. och ja det vill jag ju inte kan jag ju säga!
nu har jag oxå bestämt mig för att bara blogga när jag har lust, och tid och ork!
för jag hinner knappt aldrig.. har så sjukt mkt att göra nu förtiden!
fredde och madde har precis åkt hem typ. och jag har precis duschat och så.
och nu snackar jag lite med pontus som kommer hit i mon MYS! sen ska jag spela
match oxå! det kommer nog bli bra, hoppas jag! ;ppPPppPPpp ehhehe, älskar dem där
;PppPPPpppPPppP haha! nej jag skojade bara, jag hatar verkligen P gubbar mest av allt,
så jävla fula!
ahja nu ska jag kolla in lite andra bloggar innan jag somnar!
ha en bra natt.
godnatt.
puss&kram
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0