skollaget

hejhej!
skolan i dag va väll helt okej! eller aa, den va rätt soft!
åkte på träning kvart över 5 i dag, tränade i en halvtimma,
sedan åkte jag o lisa till hylte för vi skulle spela match med skollaget!
åhh gud vad vi är bra tycker jag! spelade mot såna som kanske är 3 år
äldre än oss, och det blev 3-3! asså vi är såååå himla förbaskat grymma.
inte för att skryta men jag gjorde mål (a) hihi! ville ba få ut det ;) NAJS!
på fredag blir de skollaget hela dan i stan! nu tar vi allt vafan!
nu hade jag tänkt att duscha, har precis käkkat! oj glömde säga att marri, genita och vlera kom och hälsade på i dag! gud vad jag har saknat er. nu får jag träffa er nästan varje vecka oxååå:) åh puss på er!mitt öga?! hallå vad har hänt med dig? först började det med att så fort jag rörde det så gjorde det ont, nu kan jag inte ens blinka typ..
det är svullet och det känns som det varar! uschusch, och en stor fet jävla bula precis vid
ögon kanten eller vad man säger! nej fyyy, vilken otur jag ska ha hela tiden!
1 kommentarer
Postat av: jansson

du skull lagt inn detta youtube klippet istället http://www.youtube.com/watch?v=haHXgFU7qNI

2010-06-08 @ 23:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0