åhh

ligger hemma i soffan och kollar på nått matprogram.. jag är sjuk därför kan jag inte gå till skolan i dag!
jag lipade sönder i går som ett får eftersom världens underbaraste pojkvännen åkte till egypten då!
en vecka, klara mig knappt i en dag utan honom, hur ska jag då klara mig i en vecka.. åh det här blev
bara för jobbigt! nu har jag bara lust att åka upp till egypten med lisa och linn och hälsa på honom.
när man är så kär som jag är så blir det oftast att känslorna blir mer känslosamma. hihi :(
kom hem nu tycker jag! vad ska jag göra i dag? ingenting, jag ska nog bara ta det lungt.
ska ta några kort sen oxå, eftersom det va länge sen..
nu ska jag chilla vidare.
ni får ha dt så bra!
puss :)

du är allt för mig! och jag saknar dig som fan. jag älskar dig mitt hjärta!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0