mys hela helgen

asså, det är bara mysigt att vara med min pojkvän hela tiden!
du får mig att må så jävla bra så det finns fan inte.
jag älskar dig verkligen av hela mitt hjärta!!
ligger och kolla på tyresmö-malmö spelar fotboll på tv! mysigt,.
snart när jag är färdig här så ska jag gå och duscha för jag har
varit ute och sprungit! sen ska jag veva ner rullgardinen,
sätta på första säsongen av Oc, dem är bra varje gång man ser dem,
man tröttnar aldrig!;)
på måndag åker min älskling till egypten:(
kommer sakna honom så sjjukt mkt!!!
ska iaf till honom i mon, så jag får säga hejdå till honom!
sova där oxå! Mys.
på måndag kommer jag kanske vara hemma, vet inte!
är sjuk. men nu får ni ha det så bra, för nu ska jag duscha!
pusspuss
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0