shashasha

ååhh vad jag är seg på det här. hinner typ inte! jaja, dagen i dag? HM. seg. och tråkig!
nu sitter jag hos linn, och hon spelar wii, vilket hon är proffs! tss, ( jag är bättre ) *fniss*.
pappa kommer och hämta mig vid 6! sen är det ba hoppas in i duschen och äta, sen åker jag
till putte. ska sova där i natt! :) i mon händer inget roligt alls.
på fredag fyller min pappa 40 år! ååhhhh förlåt för att jag inte är hemma.
men jag älskar dig och du ska få en feeeet present! och massa kramar! hihi.
för jag ska på bio då med några kompisar, kan ju faktiskt inte missa saw 7 i 3D!
kommer typ bajsa ner mig, men same shit. ska kolla ändå! hihi. har ju putte och lisa
med mig iaf!;) ska bjuda putte på bion för att vara snäll oxå!! så snäll som jag är!
här kommer några söta bilder!
jag älskar dig!
jag älskar dig
nån random bild. fan vad jag whaina
1 kommentarer
Postat av: evve

fina bilder :D

2010-11-06 @ 03:50:00
URL: http://lillie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0