söt va ? hehe

NEj usch! eller jo menar jag, nu är det entligen helg. fan vad skönt!
men inget fredagsmys med älskling i dag:( inte förens på tisdag, för
då kommer han hem från egypten! åh vad skönt det ska bli att få träffa honom!:)
några random bilder jag tog precis! hihihehehahahöhö
__________________________________________________________
och jag vet, det ser ut som jag ta upp brösten jätte mkt, men det gör jag inte,
har bärbar data, och den ligger på magen så däärför ser det ut så;) haha!
___________________________________________________________
min marijana piercing! hehe. ;)
___________________________________________________________
nu ska jag spela spel på mobilen för det är så jävla kul! haha. har inget
liv. men iaf! vi hörs senare eller så hörs vi i morgon!
puss & kram!
1 kommentarer
Postat av: jasmin

VART HAR DU KÖPT DEN PIERCINGEN??? :)

2012-04-15 @ 18:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0