that's the big deal

hejsan. jag är lika ruggig och tråkig som vädret är där ute.
åh jag vill ha sommar eller bara massa snö!
jo jag kan berätta en rolig sak som hände i natt när
jag och putte låg och sov, dem 3 senaste gångerna
har jag vaknat av att han pratar med någon, som i natt
så låg han o snackade så jag vaknade,  jag ba va?
han ba ja... någonting om snö.. typ jaa... snöö.. o blablabla
fett kul, för sen när vi vaknar så kommer han typ inte ihåg det.
åh gud vad jag längtar till fredag, bio, med lisa, rasmus, putte och
anna-sara, jonas, danne och anden! fett skoj.
+ att min pappa fyller 40 då! grattis pappa! jag älskar dig.
nu måste jag ladda ner lite filmer, vi hörs!;)
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0