fotboll..skola..

ojdå! lite fel av här eller? haha, har inte hunnit eller orkat skriva här.
men aah, får nog börja dra igång med det igen!;) för annars är jag dum.
jo, skolan va väll helt okej i dag, skoljoggen, så hade ba två lektioner!
soft! om en timme ska vi på match! ååhh vad jag är sugen att spela.
Vi möter burseryd/skeppshult! ;) dem är bra. så man vet aldrig vad som
kan hända. sitter och kolla på det okända och saknar min älskling!
asså förstår ni? jag är tsm med världens underbaraste pojkvän i hela världen.
han är så otroligt bra! jag gör allt för honom, kommer aldrig svika dig om du läser
detta ngn gång! :) puss på dig. hihi
iaf, så har jag fett ont huvudet! :( så nu orkar jag inte skriva mer, vi hörs mer
sen?! kanske.. hehe, med ett resultat!
hejdå.
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0