ojdåå

haha ojdå! ingen bra uppdatering längre. förlåt! haha.
ska börja nu, på riktigt!
i måndags sov jag hos putte, myste lite!;)
i tisdags hände väll inget speciellt,
i onsdags prov! eller nått.
i dag origenterings prov och nu är jag hos lisa.
sen ska jag till putte igen!
i mon är det klassfest hos malin men bara tjejerna,
sen kommer puttebooi och hämtar mig! så det blir stek!
hiihi. är bara med putte nu förtiden känns det som!:D
på lördag sticker fotbollslaget till liseberg som avslutning
för hela livet med det.
för vi har inget folk längre, så några st började i smålandstenar
istället!;) stek.

vad ska jag nu göra?
både lisa och linn sitter och skiter.
hm, väntar på min pappa som kommer och hämta mig vid 6! så
jag kan duscha o göra mig i ordning för sen kommer putte och hämtar
mig! jag älskar dig baby


ha det bra!
puss
1 kommentarer
Postat av: maria

jag älskar dig magie<3

2010-10-05 @ 15:02:18
URL: http://maarrebbarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0